V individuálním přístupu se u dětí zaměříme  především na jejich adaptaci, aby se dětiv MŠ cítily bezpečně a spokojeně. 

Během roku budeme děti učit základům správného chování, hygienickým pravidlům,správnému stolování a sebeobsluze. Taktéž budeme klást důraz na úklid hraček a pomůcek ana třídění odpadu. Budeme podporovat a rozvíjet hru (zvláště tu spontánní) zařadímerozličné pohybové aktivity, dětskou kresbu a různé výtvarné techniky.  Budeme procvičovatvýslovnost pomocí artikulačních a dechových cvičení a cvičení hybnosti mluvidel. Do svýchčinností budeme také nenásilně vkládat říkadla, písničky a tanečky. 

Naší snahou bude, aby děti své poznatky získávaly prostřednictvím interaktivního aprožitkového učení. Chceme vytvořit předpoklady, aby se děti učily prožívat a chápat světkolem sebe, měly chuť tvořit, poznávat a přemýšlet. Nároky a požadavky budemediferencovat podle možností dětí a to zvláště vzhledem k jejich schopnostem a dosavadnímzkušenostem.  

Jakou třídu chceme:

. aby naše třída byla příjemným prostředím, ve kterém děti budou rády trávit chvíleodloučení od rodičů a budou spokojené a šťastné

. aby ve třídě vládla pohoda a bylo vytvořeno takové klima, které příznivě působí narozvoj dítěte ve všech oblastech jeho vývoje