Vizualizace 3D - MŠ Saská
Informace o zápisu do MŠ
Vizualizace 3D - MŠ Pohádka


CO SE DĚJE V NAŠÍ ŠKOLE

Zveřejněno: 20. 5. 2022, zapsal: Ilona Kršová, přečteno: 265x
gdhjdghj cvxcv

V tomto týdnu jsme se v Beruškách proměnili na princezny, prince a rytíře. V tematických kostýmech jsme se vypravili na skutečný Zámek Kozel. Prohlédli jsme si přilehlé zahrady plné rozkvetlých keřů, vzrostlé stromy v parku, zámeckou terasu a dekorace, jezírka i fontány.

Navštívili jsme interiéry loveckého zámku Kozel - čtyřkřídlé přízemní ...


Zveřejněno: 18. 5. 2022, zapsal: Dana Pytlíková, přečteno: 354x
tělocvična 1 maminky

Moje maminka

… a je tady měsíc květen – Máj, lásky čas a svátek těch nejmilejších, nejkrásnějších, nejpracovitějších, nejhodnějších – svátek maminek. A děti dobře ví, co jejich maminka dovede: „Vaří, pere, žehlí, šije, koupe děti, hrnky myje, odpovídá na otázky, dává pusy z velké lásky…“

A protože maminky mají rády květinky, tak ...


Zveřejněno: 16. 5. 2022, zapsal: Zuzana Kleinová, přečteno: 279x
nbnbnm gvujnuhbgz

V minulých dvou týdnech jsme si povídali o naší rodině a také o povoláních, která mohou členové rodiny vykonávat. Vztahy v rodině jsou složité. Kdo že je to strejda a kdo sestřenice? Pomohlo nám vymyslet si naši rodinu ve třídě. Ale jak se bude jmenovat? Kohoutova? Rokycanova nebo Saskova? No ...


Zveřejněno: 13. 5. 2022, zapsal: Bohumila Choulíková, přečteno: 293x
O Zeleném prasátku2 O Zeleném prasátku

Uzdu své fantazie jsme popustili v příběhu O Zeleném prasátku, které poklidně žilo se svými přáteli v tajemném lese moudrých dubů. Vše jednoho dne pokazila tlupa loupežníků, povedená cháska bratří Slaninů, kteří do tohoto kraje nezvaně přijeli s vozem taženým párem šestinohých psů s ohnivými jazyky a Zelené prasátko ukradli ...


Zveřejněno: 13. 5. 2022, zapsal: Lucie Brabcová, přečteno: 303x
bgfhgdhtdh sluncebjjgg

Poslední dva týdny nás provází stromy. Zjistili jsme, jak moc jsou pro nás důležité. Nejen tím, že jsou nádherné, ale také proto, že vytváří kyslík, který každý potřebujeme k dýchání. Jediný strom tak dokáže vyprodukovat denní dostatek kyslíku pro dva lidi. Zahřejí, když je třeba. Odjakživa se dřevo využívalo ...


Zveřejněno: 6. 5. 2022, zapsal: Ilona Kočová, přečteno: 309x
Jablíčko čáry máry kouzlení 2 Jablíčko čáry máry kouzlení

Pro začátek jsme si s dětmi vyprávěli příběh o čarodějnici Bertě. Chtěla přiletět na čarodějnický sabat na školní zahradu a chudák se spletla v kalendáři o týden a přiletěla dřív. No co se dá dělat. Chovala se celkem slušně, bylo nám ji líto, tak jsme ji vzali do party, ubytovali ...


Zveřejněno: 5. 5. 2022, zapsal: Alois Hájek, přečteno: 328x
hfrshfsdng hgluztlouzt

Čtvrtý den školy v přírodě jsme opět zahájili tradičně pestrou snídaní, která se každý den prodlužuje. A hurá ven! Počasí nám opět přálo (navzdory předpovědi). Tentokrát jsme se vydali na další dobrodružství do mechu a kapradí, kde rostou ostřice, brusinky, borovice, rákos a vřes. Tak tam byla jedna velká paseka ...


Zveřejněno: 4. 5. 2022, zapsal: Alois Hájek, přečteno: 366x
ztfikzfkjh ghkhgvjhgf knkhuzfhg

Třetí den školy v přírodě jsme opět zahájili pestrou snídaní (párek, míchaná vajíčka, volské oko, marmeláda, med, jogurt, salám, šunka, sýr, paštika, zeleninový salát …). Pochutnali jsme si a to bylo dobře, protože nás čekala dlouhá výprava. Zabalili jsme si velkou svačinu, neboť na čerstvém vzduchu máme stále chuť k jídlu ...


Zveřejněno: 3. 5. 2022, zapsal: Alois Hájek, přečteno: 342x
dsdghhjhh fghkoiztr

Druhý den školy v přírodě jsme zahájili vydatnou a chutnou snídaní.  Brzy dopoledne jsme se vypravili za skřítky a vílami, tentokrát po vyznačené trase. Cestou jsme se dozvěděli o tom, jaká je královna Větrule, co dělá skřítek netopýrek Pírek, s čím pomáhá víla Hvězdulka a co dělají další lesní bytosti ...


Zveřejněno: 3. 5. 2022, zapsal: Miroslava Klírová, přečteno: 379x
srgk gfhl

Stromeček – Malá čarodějnice

 „Hopsa, hejsa – je filipojakubská noc“

Příběh z knihy „Malá čarodějnice“ byl pro nás inspirací pro výběr činností v tomto tematickém bloku. Děti se postupně dověděly o tradici a významu „pálení čarodějnic“. Pracovaly s příběhem, hodnotily jednotlivé postavy a zkoušely vymýšlet řešení, jak by se zachovaly, kdyby se ...