Vizualizace 3D - MŠ Saská
Informace o zápisu do MŠ
Vizualizace 3D - MŠ Pohádka


CO SE DĚJE V NAŠÍ ŠKOLE

Zveřejněno: 13. 11. 2020, zapsal: Matěj Peřka, přečteno: 593x
Jak Koťata potkala míčka Flíčka 4 Jak Koťata potkala míčka Flíčka 3

Jak Koťata potkala míčka Flíčka,
děti se seznámily s příběhem z knihy  Míček Flíček od autora Jana Malíka. Podle příběhu si děti hrají, putují a zachraňují ztraceného míčka Flíčka, kterého unesl zlý drak Mrak. Jestli se nám povede kamaráda zachránit ještě nevíme, ale víme jistě, že se na další část ...

Zveřejněno: 13. 11. 2020, zapsal: Veronika Vaňourková, přečteno: 608x
sv. Martin 5 sv. Marin 4 sv. Martin 2 sv Marin 1

Náš badatelský duch nás zavedl po stopách svatého Martina. Vyráběli jsme lucerny, seznamovali se s legendou, hrály jsme si na Martina, zkrátka všechno co k tomuto období patří….

…A nakonec jsme se sešli společně s Beruškami u ohně, zpívali jsme svatomartinské a podzimní písně, rozsvítili jsme lucernami školku i zahradu ...


Zveřejněno: 12. 11. 2020, zapsal: Andrea Pylíková, přečteno: 622x
Sluníčka - Lampión2 Sluníčka - Zatloukání podkováků

„Haló, haló pojďte všichni sem…" ozývalo se u Sluníček. Sešli jsme se, abychom zjistili, zda li přijede svatý Martin na pověstném bílém koni. Společně jsme si pověděli prastarou legendu; naučili se písničku „Už Martin na bílém koni" a projeli se lampióny ozářenou svatomartinskou cestou na koni (i když jen papírovém ...


Zveřejněno: 12. 11. 2020, zapsal: Iveta Nosková, přečteno: 592x
strom II strom

V tichém lese,tam se šeptá, tam se nikdo na nic neptá,ale ne v naší herně,která se proměnila na les plný stromů,zvířat a spících broučků atd.Poznávali jsme stromy s listy i jehličím.Přiřazovali jejich plody,třídili,zkoušeli počítat, krmili veverku i prase divoké a vůbec nám ...


Zveřejněno: 10. 11. 2020, zapsal: Dagmar Cajthamlová, přečteno: 717x
Uspávání broučků II Uspávání II

,,Uspávání broučků"

Tak už nám příroda ukázala, že je tu opravdu pozimní čas. Ptáci odlétli do teplých krajů a zvířátka se připravila na zimu. A tak  jsme rozhodli, že pomůžeme malým broučkům připravit ,,Hmyzí domeček".

Při vycházkách jsme sbírali mech, klacíky, šišky, suchou trávu a pak jsme do okýnek domečku ...


Zveřejněno: 9. 11. 2020, zapsal: Ilona Kršová, přečteno: 641x
Myšky - Barevný podzim 2 Myšky - Barevný podzim

Krátce po otevření tématu „Barevný podzim“ s jednotlivými bloky „Les a jeho tajemství“ (stromy, listy, jehličí, kaštany, žaludy, houby,…), „Vítr fouká, listí žloutne, drak z oblohy na nás koukne“ a „Dýňobraní, Dušičky a Halloween“ byly děti ze třídy Myšek, z provozních důvodů, na 14 dní, spojené s dětmi do jiných ...


Zveřejněno: 8. 11. 2020, zapsal: Lucie Brabcová, přečteno: 606x
Love trip Výlet Máme rádi zvířata, protože..

Máme rádi zvířata…

            Uplynulý týden jsme si s dětmi povídali o volně žijících zvířatech v naší zemi. Koho můžeme potkat v lese, když budeme mít štěstí. Koho děti můžou zahlédnout na louce a v neposlední řadě ve vodě. Děti měly poměrně velký přehled o přírodě kolem nás a všechna zvířata ...


Zveřejněno: 8. 11. 2020, zapsal: Lucie Brabcová, přečteno: 708x
Bezzubka čekáme Našli jsme vejce

Máme draka Bezzubku

A jak se to všechno stalo? Jednoho krásného podzimního dne jsme šli s naší partou kamarádů ze třídy Stromeček na vycházku. Svítilo krásně slunce, na zemi byla spousta barevného listí a ještě pořád příjemně hřálo sluníčko. Při zpáteční cestě do školky si děti všimly něčeho, co vypadalo ...


Zveřejněno: 6. 11. 2020, zapsal: Eva Beníšková, přečteno: 860x
Pan Podzim Kamarádi ježci

Tiše, tiše ježek spí…

 Myška Bětuška přivedla do třídy Skřítků nového kamaráda, ježka Karlíka, který byl schovaný v tajemném košíku, kde byly ukryty také poklady lesa, z kterého si pak děti vytvořily senzory box do třídy (listy, šišky, mech, šípky,  houby, lesní zvířata…)

  Ježek Karlík nás provázel podzimní přírodou, společně ...


Zveřejněno: 4. 11. 2020, zapsal: Věra Zagorová, přečteno: 1330x

Vážení rodiče,

víme, že aktuální situace je pro všechny složitější, ale neměli bychom zapomínat na rozvoj řeči Vašich dětí, podporu mluveného slova a správný řečový vzor.

Ve vývoji řeči je rozhodující prvních šest let života. Vývoj každého dítěte je individuální, stadium řečového rozvoje je nutné vždy posuzovat v souvislosti s ...