![]() |
![]() |
![]() |
Úřední deska
Vyvěšeno:
- Vyvěšení Sejmutí Název Velikost St.
23.05.2024 23.08.2024 Rozhodnutí o přijetí 2024.pdf (839,2 KB) 215x
19.12.2023 31.12.2024 Střednědobý výhled na roky 2025 - 2026.pdf (267,5 KB) 515x
19.12.2023 31.12.2024 Rozpočet na rok 2024.pdf (298,2 KB) 448x
23.11.2023 23.11.2024 Návrhu výhledu rozpočtu na roky 2025 a 2026.pdf (274,2 KB) 544x
CO SE DĚJE V NAŠÍ ŠKOLE
![Uspávání broučků II](/media/photologue/photos/cache/img_20201105_101545_thumbnail.jpg)
![Uspávání II](/media/photologue/photos/cache/img_20201104_090424_thumbnail.jpg)
,,Uspávání broučků"
Tak už nám příroda ukázala, že je tu opravdu pozimní čas. Ptáci odlétli do teplých krajů a zvířátka se připravila na zimu. A tak jsme rozhodli, že pomůžeme malým broučkům připravit ,,Hmyzí domeček".
Při vycházkách jsme sbírali mech, klacíky, šišky, suchou trávu a pak jsme do okýnek domečku ...
![Myšky - Barevný podzim 2](/media/photologue/photos/cache/img_20201105_090525_article.jpg)
![Myšky - Barevný podzim](/media/photologue/photos/cache/img_20201104_085841_article.jpg)
Krátce po otevření tématu „Barevný podzim“ s jednotlivými bloky „Les a jeho tajemství“ (stromy, listy, jehličí, kaštany, žaludy, houby,…), „Vítr fouká, listí žloutne, drak z oblohy na nás koukne“ a „Dýňobraní, Dušičky a Halloween“ byly děti ze třídy Myšek, z provozních důvodů, na 14 dní, spojené s dětmi do jiných ...
![Love trip](/media/photologue/photos/cache/img_20201105_105730_admin_thumbnail.jpg)
![Výlet](/media/photologue/photos/cache/img_20201105_101904_admin_thumbnail.jpg)
![Máme rádi zvířata, protože..](/media/photologue/photos/cache/img_20201102_092843_admin_thumbnail.jpg)
Máme rádi zvířata…
Uplynulý týden jsme si s dětmi povídali o volně žijících zvířatech v naší zemi. Koho můžeme potkat v lese, když budeme mít štěstí. Koho děti můžou zahlédnout na louce a v neposlední řadě ve vodě. Děti měly poměrně velký přehled o přírodě kolem nás a všechna zvířata ...
![Bezzubka](/media/photologue/photos/cache/img_20201103_072848_admin_thumbnail.jpg)
![čekáme](/media/photologue/photos/cache/img_20201020_143455_admin_thumbnail.jpg)
![Našli jsme vejce](/media/photologue/photos/cache/img_20201020_111008_admin_thumbnail.jpg)
Máme draka Bezzubku
A jak se to všechno stalo? Jednoho krásného podzimního dne jsme šli s naší partou kamarádů ze třídy Stromeček na vycházku. Svítilo krásně slunce, na zemi byla spousta barevného listí a ještě pořád příjemně hřálo sluníčko. Při zpáteční cestě do školky si děti všimly něčeho, co vypadalo ...
![Pan Podzim](/media/photologue/photos/cache/img_20201012_091104_3_article.jpg)
![Kamarádi ježci](/media/photologue/photos/cache/img_20201016_100006_article.jpg)
Tiše, tiše ježek spí…
Myška Bětuška přivedla do třídy Skřítků nového kamaráda, ježka Karlíka, který byl schovaný v tajemném košíku, kde byly ukryty také poklady lesa, z kterého si pak děti vytvořily senzory box do třídy (listy, šišky, mech, šípky, houby, lesní zvířata…)
Ježek Karlík nás provázel podzimní přírodou, společně ...
Vážení rodiče,
víme, že aktuální situace je pro všechny složitější, ale neměli bychom zapomínat na rozvoj řeči Vašich dětí, podporu mluveného slova a správný řečový vzor.
Ve vývoji řeči je rozhodující prvních šest let života. Vývoj každého dítěte je individuální, stadium řečového rozvoje je nutné vždy posuzovat v souvislosti s ...
![,,Na kouzelném koberci](/media/photologue/photos/cache/img_20201027_084531_thumbnail.jpg)
![,,Na kouzelném koberci](/media/photologue/photos/cache/img_20201027_094408_thumbnail.jpg)
,,Na kouzelném koberci"
Na ,,kouzelném koberci" děti odletěly do ,,Země pohádek". Jaká na ně čekala?
O zvířátkách ,,Boudo, budko" - poznaly hodnou myšku Hrabalku, žabku Kuňkalku, zajíčka Ušáčka, kozlíčka Roháčka, hafálka Čmuchálka a zlého medvěda, který zvířátkům domeček rozbil.
Děti se pokusily pohádku dramatizovat a společně s kamarády postavily pro zvířátka ...
![Stromeček - Drak 2](/media/photologue/photos/cache/img_20201022_125412_thumbnail.jpg)
![Stromeček - drak 1](/media/photologue/photos/cache/img_20201023_133502_thumbnail.jpg)
Už je to tak, ve školce je DRAK!
Děti se seznámily s pohádkovým drakem, který měl sedm hlav. Jenže každá hlava měla ráda něco jiného. Co s tím? Díky písničce, kterou jsme se společně naučili, jsme mohli na draka vyzrát.
V týdnu jsme poznali ještě jednoho draka, který hrál všemi ...
![...po stopách smyslů 2](/media/photologue/photos/cache/img_20201030_100531_big_thumbnail.jpg)
![...po stopách smyslů 1](/media/photologue/photos/cache/img_20201027_095104_big_thumbnail.jpg)
Přišla nám nová depeše od SH, ve které bylo napsáno, abychom pořádně prozkoumaly, co by mělo každému člověku, nejen detektivovi, dobře sloužit…smysly.
Postupně jsme se s jednotlivými smysly seznamovaly, se smyslovým ústrojím (okem, uchem, nosem, ústy, kůží) a jejich funkcemi, pozorovaly jsme lupou kůži, zkoumaly jsme naše otisky prstů ...
![berušky v](/media/photologue/photos/cache/img_20201019_100008_1_article.jpg)
![berušky](/media/photologue/photos/cache/img_20201030_100347_article.jpg)
Tentokrát jsme dva týdny prožili ve společnosti Křemílka a Vochomůrky. Na základě přečtených příběhů jsme se ocitli v pohádkách, ve kterých jsme například mohli pomoci s výrobou hodin s jednou ručičkou či tanečních bot pro obra, utíkali jsme před „rozvášněnými“ povidly, seli jsme semínka a stavěli vozy z polikarpovky. Křemílkovi ...